Stran 1 od 1

Občni zbor 2018

Objavljeno: 12 Apr 2018, 23:35
Napisal/-a Velemojstrica
Predlogi:

Kršitev porabe namenskih sredstev
Na drugi strani gradiva za občni zbor se nahaja tudi stavek:
»Sredstva se trošijo strogo namensko v skladu s programom, statutom in drugimi akti«.
Več šahistov, staršev in trenerjev je opazilo velik razkorak med pridobljenimi in porabljenimi namenskimi sredstvi za mladinski šah. Želimo natančne podatke o pridobljenih namenskih sredstvih za mladinski šah, ki jih je ŠZS prejela od FŠO in MIZŠ. Podatki so sicer javno dostopni, zato ne vidimo razloga, da jih ni v gradivu za Občni zbor. Še bolj pomembno pa pričakujemo podrobno poročilo o porabi teh namenskih sredstev, saj je po naših izračunih razlika velika za cca. 20.000 EUR. Zanimivo, da tega ni opazil Nadzorni odbor. Sicer pa je le-ta že v lanskem letu zelo spretno upravičil fiktivne račune za črpanje namenskih sredstev, kjer je šlo menda le za neroden zapis.
V finančnem poročilu je zapisano, da je za mladinski šah bilo porabljenih 72.665 EUR. Koliko od tega je bilo participacij s strani staršev in klubov za udeležbo na svetovnih in evropskih prvenstvih? Ali so bila vsa namenska sredstva porabljena v skladu s pogodbo, ki jo je ŠZS podpisala s FŠO in MIZŠ? Glede na to, da je precejšen del namenskih sredstev tudi za pospešeni in hitropotezni šah se poraja vprašanje, zakaj so si morali vsi uvrščeni na Evropsko prvenstvo mladih v pospešenem in hitropoteznem šahu sami kriti potne stroške in zakaj ŠZS ni sofinancirala nobenega nastopa na Svetovnem prvenstvu v hitropoteznem in pospešenem šahu za mlade.
Na enak način bi bilo korektno, da zveza predstavi tudi porabo namenskih sredstev za vrhunski šah.

Predlog sklepa I: V finančnem poročilu naj bodo natančneje predstavljeni podatki o pridobljenih namenskih sredstvih in njihovi porabi .
Predlog sklepa II (v primeru hujše kršitve porabe namenskih sredstev): Razrešitev vodstva ŠZS. 

Re: Občni zbor 2018

Objavljeno: 12 Apr 2018, 23:36
Napisal/-a Velemojstrica
Disciplinska komisija in pritožbeni organ

Menimo, da je Upravni odbor ob razveljavitvi kazni Disciplinske komisije, ki jo je le-ta izrekla Georgu Mohru, ravnal pristransko, kar je še posebej jasno nakazal v opozorilu, ki ga je izrekel Disciplinski komisiji. Upravni odbor ni višji organ od Disciplinske komisije, ker delujeta na istem nivoju. Predlagamo da se Upravnemu odboru odvzame možnost presojanja sklepov Disciplinske komisije.

Predlog sklepa I: Predlagamo, da se kot pritožbeni organ nad sklepi Disciplinske komisije določi Občni zbor, saj je to organ ki tudi imenuje Disciplinsko komisijo.

Re: Občni zbor 2018

Objavljeno: 12 Apr 2018, 23:37
Napisal/-a Velemojstrica

Kategorizacijski pravilnik in začetni slovenski rating 1000


V gradivu občnega zbora se kot realiziran sklep navaja:
»Sprememba kategorizacijskega pravilnika in slovenskega ratinga se sprejme.«
Slovenski rating 1000 je bil delno realiziran 1. aprila 2018, ko je s tem dnem na portalu ŠZS bila objavljena novica. Glede na datum so mnogi mislili, da gre za prvoaprilsko šalo. Šahovske sodnike in nasploh vso šahovsko javnost bi ŠZS morala ustrezno obvestiti vsaj mesec dni pred vpeljavo nove ratinške meje. Pričakujemo, da v prihodnje bo tako.
Vse kaže, da vpeljava ratinga 1000 ni bila premišljena, saj novi igralci sedaj pridobijo rating 1000, medtem ko je veliko neaktivnih igralcev z ratingom 1500. Torej, kaj je s prehodi? Kdo bo realiziral to točko?
Da imamo od 42. občnega zbora sprejet nov Kategorizacijski pravilnik, se nas je večina začela zavedati šele po končanem Mladinskem DP. Naj razjasnimo, da je osvajanje kategorij po veljavnem Kategorizacijskem pravilniku mogoče že če imaš rating 1400, kljub temu, da do 1.4.2018 nihče sploh ni mogel imeti ratinga manjšega od 1500. Na nedavnem mladinskem prvenstvu so tako najnižje kategorije osvojili prav vsi otroci, ki so odigrali 9 partij.
To ni primerno ne z motivacijskega ne s pedagoškega vidika. Obenem sta IV. In III. kategorija na ta način popolnoma razvrednoteni. Kategorizacijski pravilnik nikakor ne more biti veljaven, dokler se ne realizira prehoda na začetni rating 1000.

Predlog sklepa I: Predlagamo razveljavitev sprememb Kategorizacijskega pravilnika, dokler ni realiziran prehod na začetni rating 1000.
Predlog sklepa II: Predlagamo večji razmislek pred raznoraznimi spremembami in pravilniki ter vnaprejšnjo načrtovanje na kakšen način se bodo zadeve realizirale.